pagina 26

Mark 'zonnebank' Antonisse was
de beschermer van zondebok
Victor Stofhok... eh Stokhof.
Victor was vanwege zijn grote
voortanden ook nog eens
met de naam Bugs gezegend.
Mark kon zijn ogen niet van
kastanjebruinharige Ien afhouden.
"Victor, denk jij dat één van de
twee... eh, het met haar doet?"
"Ik weet bijna zeker van niet.
Volgens mij denken en weten
zowel Henk als Paul dat ze
geen kans bij haar maken."


......................Bugs Bunny.......................... Marcus Antonius.....

"Ik heb vannacht bij Mark Antonisse
in de tent geslapen." bekende Ien.
"Maar niet verder vertellen hoor!
Het is geheim, strikt. Ik smeek je."
"Tja, dan had je het me niet moeten
vertellen, of tenminste kunnen
waarschuwen dat je me een geheim
ging vertellen. Dan had ik je gezegd
het niet te willen horen, hoewel...
Nu zadel je me met een verplichting op."
"Maar je kunt niet... als iemand..."
"Ik ben nu eenmaal een flapuit.
Vooruit, maar ik kan niks beloven."
"Pauhaul... en ook niet aan Henk."