pagina 46

De gelegenheidsband van die avond had zich
met een knipoog naar Albert Hammond
'Free Elastic Band' genoemd.



De line-up:
Ien Sarie----------------bas
Henk Samrink----------slag
Victor Stokhof----------solo
Erdal Ozipek------------synthesizer
Paul Pot-----------------drums

Ze speelden op de installatie van
Victors kerkkoor begeleidingsgroep.
Zes nummers hadden ze in allerijl ingestudeerd.
'Be true to your school' een oud Beach Boys nummer.
En van the Ramones 'Crummy stuff'.
Van Devo 'Mr DNA' en 'Words get stuck
in my throat' (gezongen door Ien).
Het reggaeritme van 'Het Lubbers-kampement'
kregen ze noch in de vingers noch onder de knie.
Maar omdat ze toch een eigen nummer
wilden spelen hebben Henk en Erdal
een Nederspeedcoresong geschreven.

Met de opdracht van Erdal om te zingen als
Henry Rollins van Black Flag in 'Can't decide'.

Kopperaf
Kopperaf
Je godverdomde kopperaf
Ik kan maar niet besluiten
Om iets te besluiten (zang: Henk)
Ik verheel m'n gevoelens
Omdat ik niet zeggen kan
Wat niet te zeggen valt (zang: Ien)
Mocht ik nog wat sneller kunnen zingen
Nou ik dee het wel
Maar ik kan niet sneller zingen
Dus zing ik 'like hell' (zang: Paul en Victor)
Kopperaf
Kopperaf
Je godverdomde kopperaf

Om hun optreden te beëindigen
met 'Gelukkig zijn is ook niet alles'
van Wim T. Schippers als toegift.