pagina 53

Hebben we iedereen gehad? Ik bedoel
wat iedereen is gaan studeren en zo...
Welnu, Erdal en Victor zijn gescout of
hoe zeg je dat... geheadhunt. Althans,
ze zijn gevraagd een verzoek in te dienen
voor een scholarship in Phoenix Arizona.
Weet je wie ook sociale geografie
is gaan studeren... Anneke van Driest.
Die had duidelijk een oogje op iemand.
Wat er van Sara Troelstra is geworden?
Weet ik niet. Ach, bedenk zelf iets.
Mark Antonisse wilde het zoveel
mogelijk stil houden dat hij naar
de Koninklijke Militaire Academie in Breda
zou gaan. Maar het is toch uitgelekt.



"Gefilmd heb ik nog niets, maar ik
ben wel een paar kilo aangekomen."
Zo had Henk aan Paul en opa geschreven.
"Tjonge, wat ik tot nog toe gemist heb aan
kostelijke spijzen ben ik nu bezig snel in te halen.
Gegratineerde aubergines, risotto met de lekkerste
paddenstoelen en veel grappa, heel veel."

Jullie Femios Terpioszoon
(hier Enrico geheten.)